Online Marketing - Alapfogalmak és példák
Online Marketing - Alapfogalmak és példák

Ezzel az anyaggal szeretnénk plusz kiegészítést adni a Klartexte szövegek feldolgozásához, néhány példával, grafikonnal, kutatással. Elsősorban Vikár Anna és Katarzyna Kamińska szövegeit használtuk fel. Vikár Anna cikkében a Babcsenko-ügyről és a média változó hitelességéről tájékozódhatunk,…

Óravázlat
Óravázlat

  A média világa egyre szélesebb és szerteágazóbb lett és lesz az évek a során. Ma már szinte mindenki online platformok, újságok segítségével tájékozódik arról, hogy mi történik a nagyvilágban és hazánkban. Az információszerzés egyre egyszerűbb, gyorsabb és szinte bárhol elérhetővé vált. Ez…

Keretezés
Keretezés
Játékötlet gimnáziumi órákhoz

Kép: Szalai Anna Játékötletünk a varsói, a prágai és a budapesti Goethe Intézet közös Klartexte programjához köthető. Céljuk, hogy több nyelven segítsék az embereket tudatos médiafogyasztási szokásokhoz, a magyar nyelvű cikkek három fontos témát járnak körül: a keretezést, a populizmust és az…

Álhírek és a clickbait
Álhírek és a clickbait

  A fake news és a clickbait jelenségének elterjedéséhez az is hozzájárulhatott, hogy média egyre szélesebb és szerteágazóbb lett az évek a során. Ma már szinte mindenki online platformok, újságok segítségével tájékozódik arról, hogy mi történik a nagyvilágban és kishazánkban. Az…

Zaklatás: megelőzés Magyarországon
Zaklatás: megelőzés Magyarországon

  Az elmúlt években #MeToo mozgalomnak köszönhetően előtérbe került a szexuális zaklatás témája. A Klartexte program keretében a számos társadalmi probléma között kiemelt helyet foglal ez is. A zaklatásnak számos formája előfordul iskolai környezetben. Mindazonáltal a hazai iskolákra jellemző, hogy…

A blogról

Klartexte - Goethe Intézet

klartexte_1.jpg

ELTE Média

media.jpg

Archívum

süti beállítások módosítása